HIZLI İŞLEM
İşletmelerde Şikayet Yönetimi Eğitim Programı

İşletmelerde Şikayet Yönetimi Eğitim Programı

Yıldız Puanı
4.7
(61)
EĞİTİME BAŞLA
İşletmelerde Şikayet Yönetimi, müşteri memnuniyetini ve işletme itibarını korumak amacıyla şikayetlerin etkili bir şekilde ele alınması ve çözüme kavuşturulması sürecini kapsar.

İşletmelerde Şikayet Yönetimi
Eğitim Programı


İşletmelerde Şikayet Yönetimi, müşteri memnuniyetini ve işletme itibarını korumak amacıyla şikayetlerin etkili bir şekilde ele alınması ve çözüme kavuşturulması sürecini kapsar. Şikayetler, her işletmede kaçınılmaz olabilen durumlar arasında yer alır ve bu süreç, müşteri ilişkileri yönetimi açısından kritik bir öneme sahiptir. İşletmeler, şikayetleri sadece bir problem değil, aynı zamanda bir fırsat olarak görmeli ve bu durumu müşteri memnuniyetini artırmak için bir adım olarak kullanmalıdır.

İşletmelerde Şikayet Yönetimi Eğitimi, çalışanlara müşteri şikayetlerini nasıl etkili bir şekilde ele alacaklarını ve çözeceklerini öğreten bir eğitim programını ifade eder. Bu eğitim, işletme personelinin şikayetleri anlama, dinleme, empati kurma, çözüm üretme ve takip etme gibi becerilerini geliştirmeyi amaçlar. Katılımcılar, farklı tipteki müşteri şikayetleriyle nasıl başa çıkılacağını öğrenirken, olumsuz durumları olumlu deneyimlere dönüştürme stratejilerini de kazanırlar.

 

Sertifika

Eğitimi tamamladıktan sonra paneliniz üzerinden sertifikalarım sekmesine tıklayarak belgenizi görüntüleyebilirsiniz.

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda çoktan seçmeli test sınavınız olacaktır.
Sınav soru sayısı eğitimin niteliğine göre değişmektedir.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 60 ve üzeridir.
Abonelik süresi boyunca istediğiniz zaman eğitimleri izleyebilirsiniz.

Eğitime Kimler Katılabilir?

Abone kurumda, kurumsal mail uzantısına sahip olan tüm akademik, idari personel ve öğrenciler eğitimlere katılabilir.

Nasıl Katılırım?

Kurumsal Abone Girişi veya Eğitime Katıl butonu ile öğrenci/personel e-posta adresiniz ile kayıt olabilirsiniz.
Kayıt olduktan sonra açılan ekranda Katılabileceğim Eğitimlere tıklayarak dilediğiniz eğitimi seçtikten sonra eğitime başlayabilirsiniz.

Kayıt olma aşamasında “Üniversiteniz Abone Değildir, Talep Etmek İçin Lütfen Tıklayınız” bildirimi alındığı durumda uyarıya tıklayarak hesabınızın erişime açılması için üniversitenizin kütüphane daire başkanlığına mail gönderebilirsiniz.

İlgili diğer soru veya sorgularınıza Sık Sorulan Sorular sayfasından ulaşabilirsiniz.

 

Temel Deniz İş Hukuku Eğitim Programı
Eğitim Önerimiz

Temel Deniz İş Hukuku Eğitim Programı

4.45
(42)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
Sınav Kaygısı Ve Başa Çıkma Yöntemleri Eğitmen Eğitimi Programı
Eğitim Önerimiz

Sınav Kaygısı Ve Başa Çıkma Yöntemleri Eğitmen Eğitimi Programı

4.42
(49)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
Pazarlama İletişimi Eğitim Programı
Eğitim Önerimiz

Pazarlama İletişimi Eğitim Programı

4.77
(38)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
Çocuklarda Felsefe Eğitmen Eğitimi (P4C) Eğitim Programı
Eğitim Önerimiz

Çocuklarda Felsefe Eğitmen Eğitimi (P4C) Eğitim Programı

4.92
(70)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.