ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti
Eğitim Programı
ISO 10002 kârlılık, gelirler, iş sürekliliği ve müşteri tatminini en üst düzeye çıkarmak üzere tasarımlanmış bir iş standardıdır. Bir kuruluşun mevcut müşterisini elinde tutması, yeni müşteri edinmesine kıyasla en az dört kat daha masraflıdır.
Müşteri kaybeden kuruluşların bu kayıplarını geri kazanmaları, itibarlarını tekrar kazanmaları büyük çaba ve maliyet gerektirir. Özellikle günümüzdeki sosyal medyanın gücüde eklendiğinde bu durumlara maruz kalmamak için her yönetim sisteminin ortak yaklaşımı olan önleyici yaklaşımla sistemin yönetilmesi gerekmektedir. Ayrıca, müşteriler ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler ve etkileşimler kurulması için, ISO 10002 mutlak gerekliliklerden biridir.
ISO 10002, şirketin potansiyel ve var olan müşterileri ile uzun dönemli ilişkiler kurmasını ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi ile:
- Müşteri ve müşteri ilişkileri kavramları tanımlanarak, anlaşılması,
- Müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi için temel müşteri ilişkileri iletişiminin kavranması,
- Müşteri şikâyetlerinin dikkatli bir biçimde alınarak, gerekli reaksiyonun doğru ve zamanında verilebilmesi,
- Müşteri memnuniyetinin sağlanması,
- Sadık müşteri kitlesinin oluşturulması,
- İşletmeye yeni müşteriler kazandırılması hedeflenmektedir.
Sertifika
Eğitimi tamamladıktan sonra paneliniz üzerinden sertifikalarım sekmesine tıklayarak belgenizi görüntüleyebilirsiniz.
Kazanımlar
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.
Eğitim Süreci
• Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
• Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
• Eğitim sonunda çoktan seçmeli test sınavınız olacaktır.
• Sınav soru sayısı eğitimin niteliğine göre değişmektedir.
• Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
• Geçme notu 60 ve üzeridir.
• Abonelik süresi boyunca istediğiniz zaman eğitimleri izleyebilirsiniz.
Eğitime Kimler Katılabilir?
Abone kurumda, kurumsal mail uzantısına sahip olan tüm akademik, idari personel ve öğrenciler eğitimlere katılabilir.
Nasıl Katılırım?
Kurumsal Abone Girişi veya Eğitime Katıl butonu ile öğrenci/personel e-posta adresiniz ile kayıt olabilirsiniz.
Kayıt olduktan sonra açılan ekranda Katılabileceğim Eğitimlere tıklayarak dilediğiniz eğitimi seçtikten sonra eğitime başlayabilirsiniz.
Kayıt olma aşamasında “Üniversiteniz Abone Değildir, Talep Etmek İçin Lütfen Tıklayınız” bildirimi alındığı durumda uyarıya tıklayarak hesabınızın erişime açılması için üniversitenizin kütüphane daire başkanlığına mail gönderebilirsiniz.
İlgili diğer soru veya sorgularınıza Sık Sorulan Sorular sayfasından ulaşabilirsiniz.